باشگاه خبرنگاران

ساخت وبلاگ

 در بازی TRAFFIC RACER شما باید با سرعت رانندگی کنید تا پول کسب کنید و ماشین خود را ارتقا دهید. در این بازی ۱۷ اتومبیل مختلف می‌باشد که با انتخاب یکی از ۴ حالت بازی و ۴ محیط متنوع (حومه شهر، صحرا ، برف و جاده) و وارد بازی خواهید شد.

 بازی TRAFFIC RACER یکی از بهترین بازی ها در سبک هیجانی و رانندگی است که از گرافیک 3D برخوردار است و توانسته امتیاز 4.7 را از 5 در گوگل پلی از آن خود کند. داستان بازی به این صورت است که شما در بزارگراه ها به مسابقه با رقیبانتان خواهید پرداخت، بزرگراه ها ترافیک روانی دارند پس باید با شتاب از میان ماشین ها حرکت کنید و نفر اول مسابقه شوید تا امتیاز بالایی را کسب کنید با کسب امتیاز بالا شما قادر خواهید بود تا ماشین جدیدی را برای خود بخرید.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : در بزرگراه‌ها به مسابقات بپردازید , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1426 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1392 ساعت: 11:32

هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس با پیراهن باشگاه رقیب در تمرینات حضور پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حمید علی عسگری که این روزها مورد توجه علی دایی قرار دارد و هر زمان نیز که به میدان رفته برای قرمز‌پوشان مثمرثمر واقع شده است این بار در حرکتی غیرمتعارف با یک گرمکن آبی در تمرینات تیم پرسپولیس حضور پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : یک پرسپولیسی با پیراهن رقیب , عکس, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1404 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1392 ساعت: 10:59

برنامه XMedia Recode توانایی تبدیل ده ها فرمت تصویری را به یکدیگر دارد. از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد.

شاید برای شما هم پیش آمده است که فرمت فایل ویدویی برای دستگاه پخش کننده ناشناخته باشد و شما برای پخش فایل ویدویی کلی نرم افزار تبدیل فرمت را امتحان کرده اید و به نتیجه‌ای مطلوب نرسیده اید. اما دریچه با معرفی نرم افزار XMedia Recode کار را برای شما آسان کرده است چرا که نرم افزار تقریبا از تمامی فایل های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند. تنظیمات مختلف این برنامه کار را برای شما خیلی آسان می‌کند.

پلیر داخلی این نرم افزار رایگان امکان پیش نمایش از ویدئوها را برای شما فراهم می‌کند. از قابلیت‌های XMedia Recode می‌توان به تغییر رنگ، نور، اندازه تصاویر، تغییر کیفیت و... اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران...
ما را در سایت باشگاه خبرنگاران دنبال می کنید

برچسب : مبدل قدرتمند با قابلیت تبدیل فایل ویدویی به ده‌ها فرمت ویدیویی دیگر , دانلود, نویسنده : باشگاه خبرنگاران yjc بازدید : 1286 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1392 ساعت: 10:53